logo
Ticket nr. Klacht Diagnose Oplossing Prognose
SKP-4279 Klant wacht vinkje aan zetten wordt geblokkeerd door: Not possible to update appointment date with a past date Autoline accepteert het niet om via de API het klant wacht ja/nee te wijzigen wanneer de afspraak datum in het verleden ligt. Verzoek tot aanpassing API, Pon → Keyloop Nnb
SKP-4252 Werkorder wordt onterecht op verwacht gezet en als vervolgafspraak gekenmerkt Diverse systemen/factoren hebben invloed op een vervolg afspraak Er moet verder onderzoek plaatsvinden wat in dergelijke gevallen gebeurd is. Nnb
SKP-3993 Deadline wordt na aanpassen in Syntec weer teruggezet We zien dat calls naar autoline mislukken omdat ze hem weigeren omdat de afspraakdatum niet in het verleden mag liggen. Echter doet de gebruiker helemaal geen poging om de afspraakdatum te wijzigen maar de deadline. Hierover loopt een Case bij Keyloop. nnb wanneer er een oplossing is Nnb, wachten op Keyloop
SKP-3898 Bij het aanmaken van een werkorder krijg je een autoline foutmelding: ‘Laden van arbeid xxxxxxx op werkorder is mislukt' Dit gebeurt wanneer je Fabrieksregels wilt toevoegen bij het aanmaken van een werkorder. Bij een bestaande werkorder werkt het naar behoren. Mogelijk dat de overstap naar een nieuwe Keyloop koppeling dit probleem verhelpt. Nnb. Eerst moeten diverse tests gedaan worden of deze koppeling toereikend is voor de toepassing waarvoor wij hem gebruiken (i.c.m. Pon pakketten)
SKP-4279 - Klant wacht vinkje aan zetten wordt geblokkeerd door: Not possible to update appointment date with a past date

Diagnose:

Autoline accepteert het niet om via de API het klant wacht ja/nee te wijzigen wanneer de afspraak datum in het verleden ligt.

Oplossing:

Verzoek tot aanpassing API, Pon → Keyloop

Prognose:

Nnb
SKP-4252 - Werkorder wordt onterecht op verwacht gezet en als vervolgafspraak gekenmerkt

Diagnose:

Diverse systemen/factoren hebben invloed op een vervolg afspraak Er moet verder onderzoek plaatsvinden wat in dergelijke gevallen gebeurd is.

Oplossing:

...

Prognose:

Nnb
SKP-3993 - Deadline wordt na aanpassen in Syntec weer teruggezet

Diagnose:

We zien dat calls naar autoline mislukken omdat ze hem weigeren omdat de afspraakdatum niet in het verleden mag liggen. Echter doet de gebruiker helemaal geen poging om de afspraakdatum te wijzigen maar de deadline.

Oplossing:

Hierover loopt een Case bij Keyloop. nnb wanneer er een oplossing is

Prognose:

Nnb, wachten op Keyloop
SKP-3898 - Bij het aanmaken van een werkorder krijg je een autoline foutmelding: ‘Laden van arbeid xxxxxxx op werkorder is mislukt'

Diagnose:

Dit gebeurt wanneer je Fabrieksregels wilt toevoegen bij het aanmaken van een werkorder. Bij een bestaande werkorder werkt het naar behoren.

Oplossing:

Mogelijk dat de overstap naar een nieuwe Keyloop koppeling dit probleem verhelpt.

Prognose:

Nnb. Eerst moeten diverse tests gedaan worden of deze koppeling toereikend is voor de toepassing waarvoor wij hem gebruiken (i.c.m. Pon pakketten)